Crònica de l’olimpiada matemàtica a Osca

Del 24 al 28 de Juny la Sociedad Aragonesa “Pedro Sánchez Ciruelo” ha celebrat l’Olimpiada Matemàtica a la que han participat 3 alumnes classificats del passat Fem Matemàtiques, l’Hug Camps Regàs, en Pere Pena Pujós i la Clara Rivadulla Durò.
Les principals activitats han estat la prova individual, la prova per equips, el concurs de fotografia, visites culturals i activitats lúdiques.
Els nostres participants han tingut un paper destacat: L’Hug ha obtingut una menció d’honor especial a la prova individual, i la Clara ha estat la noia representant de les alumnes a l’acte de cloenda.
Com sempre, una activitat ben organitzada que els alumnes i els professors acompanyants valoren molt positivament.
Podeu trobar més informació i fotografies :
· A twitter:@SAPMciruelos Amb el hastag #OlimpiadaMatemática2015
· L’Olimpiada als mitjans de comunicació:
· Web de l’Olimpiada: www.fespm.es/2015omn
· http://sapmatematicas.blogspot.com.es/
· Problemes de la prova individual
· XXVIOlimpiadaMatematicaNacional fotografies.
Comments are closed.